2010-12-03
 09:04:31

Nät shopping :D

God morgon.

Varit vaken en bra stund men jag har inte slagit igång datorn förns nu sitter och koller på Rivstart på kanal 10 är ett himla bra program tycker jag :D Idag handlar det om botox behandling fast nu tog det slut så jag ska fortsätta att kolla in ellos hemsida tänkte försöka hitta en tröja/klänning som jag kan ha över alla julbord som äger rum snart och som jag ävne kan ha över julen o ev nyår känner att jag vill ha något nytt o inte samma gamla jämt.. Hittade inget snyggt direkt när vi var på gekås annars hade jag köpt det där men dom hade inte så mycket sånt tycker jag.

Återkommer senare när jag hittat något snyggt att köpa om jag hittar något vill säga :D Idag bir det julskinka som ska dekoreras o in i ugnen blev så sugen på den där den låt i frysen och det är ju så himla gott med julskinka :D tänkte göra stek till middag med så det blir riktigt lyx mat idag blir nog potatis o sås till det har itne bestämt mig riktigt ännu.

Här snöar det lite lätt och mätaren visar -8,4 så det är varmt idag om man gemför med alla andra dagar som det inte har gått under -15

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: