2010-12-08
 12:55:18

Onsdag!

God middag!

Har varit lugnt här nu på morgonen la mig i soffan och kollade på rivstart och där somnade jag som en sten. Men det var välbehövligt har inte blivit mycket sömn det senaste pga mina dumma astma hosta men peppar peppar känns det bra hitils idag. Vaknade till vid 9 tiden och tänkte att måste nog vakna till för det ringer nog snart. Mycket riktigt så ringde telefonen fast det var vid 9.30 det var mamma som ringde :D Konstigt att man kan känna på sig sånt. Sen har jag pulat lite med små saker som behöver göras och nu satte jag mig här efter att ha ätit lunch. Blev hamburgare och pasta idag orkade inte laga något avancerat men det var riktigt gott faktiskt :D

Fick just ett sms ifrån Expert där det stod att min älskade mobil var klar :D Så ska hämta den senare när familjen kommer hem igen <3 Har beställt en toppen julklapp till älsklingen idag tror han kommer att bli nöjd fast han kanske tar kål på mig först. haha. Men tror det kommer att göra honom gott. Ska bara ner och skriva på det praktiska först så kommer det att bli toppen. Ska även skaffa ett sånt själv :D Tänker inte avslöja mera det kommer efter julafon vad det blev för hemlig julklapp :D Men tror att det kommer att bli kanon i vilket fall.

Ikväll blir det jobb för hela pengen igen och känns skönt om man kan hålla sig pigg ända tills dess så man kan föra ett vettigt samtal utan att behöva tvinga fram orden. Saknar minst sagt min älskade röst och framför allt att kunna skratta ordentligt :( Men hoppas det är vändningen nu.

Ha en bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: