2010-12-29
 20:26:10

Snart off to work

God kväll!

Tänk vad en dag går fort :O Men snart ska jag bege mig till jobbet och slita lite :D Ska bli kul har inte varit där på ett par dagar och då saknar man alltid jobbet lite extra mycket. Vi har ju det så kul ihop så man kan inte annat än att längta dit :D Tänkte bara hoppa in och lägga in lite kort ifrån våran promenad ute idag.


Emilia studerar ankorna med viss fasa


Casper han jagade ankorna fast jag sa åt honom att inte göra det


Dom var lite roliga i alla fall :D


Katternas nya säng :D gick inte att ha dom i lådan längre dom klättrade ju bara ur den så jag öppnade upp den lite :D

Imorgon ska jag försöka få tummen ur och tömma kameran på julbilderna och alla kort vi tog på katterna igår när dom var på vardagsrumsgolvet.

Hörs imorgon.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: