2010-12-19
 07:59:23

SNÖÖÖ!!

God morgon!

Har varit vaken ett bra tag vaknade 06.30 och kunde inte somna om förstår inte varför men så blir det ibland så nu har jag legat och srufat runt ett tag i sängen så fundrerar på att gå upp börjar bli uttröttande och surfa i sängen eftersom det inte finns några vågor :P

Under natten har det kommit ett antal cm med snö och mer lär det komma för det snöar hysteriskt ute ännu :( Dom har ju sagt att det kan komma upp till 1 meter snö idag så det återstår att se om dom har rätt. Idag har jag inget direkt planerat ska dammsuga och skruva av golven det är det ända som står på min plan :D Sen ska jag jobba i natt ska bli kul :D ser alltid fram emot att gå till jobbet faktiskt :D

Finns här någon som kan rekomendera något bra spel till nintendo wii? Finns ju några att välja på om man säger som så :D

Längtar tills på tisdag då mamma kommer och ska besöka oss under julen och fira den med oss. Var alldeles för längesedan vi sågs det blir ju inte att man kan åka på samma sätt när man jobbet varannan helg. Hoppas bara att vädret är bättre då för inte kul att sitta på en buss i snö storm men det är nog bättre det eftersom sj inte är att lita på längre känns det som.

Ha en bra dag så kanske jag lägger ut lite kort på all snö vi har senare.För nu ser man inte vårat staket längre och det innebär att det är mycket snö på baksidan :(

KRAM


Emma

De blir inte så bra om du skruvar golverna Ida; de blir så fulla märken då.. ;) HIhihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: