2010-12-20
 13:05:54

Stan+Fika med svärmor

God middag!

Oj vad jag blev trött nu när jag satte mig i soffan med datorn blev riktigt sömnig så jag funderar på att slänga huvudet på soffkudden en sväng men jag är rädd för att jag försover mig då :( måste ut till johan snart och överlämna mitt bankkort så han kan ta sig hem ifrån jobbet.

vid 9.45 knatade jag ner till stan och svängde först in på apoteket och köpte avmaskningsmedel till katterna och sen mötte jag svärmor utanför leksaksaffären. Där hittade hon en hel del saker som hon inhandlade och jag hämtade ut det som jag hade lagt undan i fredags när vi var där plus att jag hittade en grej till. Så nu är verkligen julklapparna kompletta :D Sen tog vi en fika på Gunnars och sen knatade jag hem ändå hann klockan bli nästan tolv så timmarna bara susade förbi.

Sen när jag kom hem så har jag avmaskat alla katter så nu hoppas jag att Pussi kommer att börja må bättre snart :D

Nej nu måste jag slänga mig på soffan lite annars somnar jag med datorn i knät.


KRAM


Fia

Låter kanon att vara klar med julklapparna:) Jag har inte börjat än:( men har ju bara att handla till Ian.

Härligt med en fika en fika är aldrig fel;)

Hoppas det funkar med avmaskningen då;) kram



PUBLICERAT: 2010-12-20, 13:19:25 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: