2010-12-09
 11:07:28

Trött!

Hej på er!

Jag blev riktigt trött där jag sitter kunde nog somna vid datorn :( Så jag måste nog stänga ner den. Men tänkte att jag skulle skriva några rader först. Igår var det fullt upp hela dagen det ena avlöste det andra kändes det som. Men idag är det lite lugnare fast jag ska snart iväg o göra en massa ärenden så jag har det gjort. Sen är det dags att hämta barnen på dagis. Tänkte ev ta pulkan med mig men känns lite dumt att gå o bära på en pulka hela vägen bort till dagis men vi får se hur det blir med den saken.

Sen ska vi bege oss till Johan på jobbet som vi ska åka med hem och sen är ska vi slipa ner tapet kanter för att förbereda inför tappetseringen vi ska göra.

Nej nu orkar jag inte skriva mera ska ta fram dammsugaren och dammsuga i vardagsrummet.

Ha en bra dag.

KRAM


Fia

låter som en bra dag i alla fall;) kram



PUBLICERAT: 2010-12-09, 21:26:42 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: