2010-02-17
 08:11:55

Drömmar !?

God morgon!

Fast jag är knappt vaken känns det som ska gå och sätta på lite the om en stund.Jag undrar över drömmar för jag fattar inte hur man kan drömma så konstigt och att man ofta drömmer samma drömmar om o om igen vad betyder det? Sen att man kommer ihåg dom måste ju vara att man sover för lätt för det är ju då man kommer ihåg dom sägs det?

Jag drömmde så sjukt i natt så man kan knappt förklara men den drömmen har jag drömmt många gånger sen jag var tonåring handlar om utmjordlingar och i natt när jag drömmde det så har jag inte kollat på något läskigt på tvn som man kunde tro att jag har gjort. Det är så hemskt när man vaknar o är helt stel i kroppen pga drömmen vaknade till mitt i ett hemskt skede i drömmen. Så himla irriterande.Emilia hon har varit vaken som vanligt och ja är lika trött idag som jag var igår när jag vaknade så detta lär bli en seeg dag med. Mätaren visar -6 ute så det blir till att vänta med att traska ut för Emilia börjar få hosta igen så bara att börja om med alla mediciner igen och hoppas att hon intre blir så dålig denna gången.

Imorgon ska vi till läkaren på bvc så jag ska be honom att lyssna lite extra o kolla örat för hon gnäller över det ganska ofta fortfarande. Ska bli skönt att se vad han har att säga eftersom det är ett besök angående hennes sömn besvär jag vet att han är bra för det var han som Emilia hade när hon fick sin lunginflamation så han borde känna igen oss tycker jag eftersom det inte var så längesedan.

Hoppas att du/ni får en riktigt bra dag.

KRAMAR


Alex

Sv: Nej, det har jag inte. Vet du hur mycket det kostar?



PUBLICERAT: 2010-02-17, 18:38:39 | URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: