2010-02-04
 08:29:50

En tröttis idag

God morgon!

Ja fy idag är jag trött känner mig seg som attan men Emilia har varit vaken i natt flera timmar och jag var och simmade igår o det gör väl sitt med att jag är så seg i kroppen när man inte sovit som man ska Casper kom till mig när kl var 00 då hade jag inte somnat ännu men kl 02 så bar jag in honom för då kunde jag inte sova alls när man ligger mellan två st som är jätte varma gjorde att jag höll på o svettas ihjäl :S igår kväll så tog jag o Emilia en promenad i det snöiga vinterlandet så jag lägger in lite bilder och sen ska jag ta upp min gumma som har vaknat precis. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på blir nog en promenad ute i vagnen så Emilia får sova sin middagslur hon vill säkert göra det idag med hoppas jag i alla fall så hon kan sova ute så jag får en promenad med. Tror att jag ska gå upp o träna ikväll eller om det blir simmning ikväll igen känner att jag är på gång nu och vill inte tappa flödet riktigt så gäller att passa på.


Lekparken o bänken syns knappt pga all snö mängd


Emilia är lika hög som snöhögarna och ställde henne i snön o benen försvann.Hon skulle promt åka snowracer tog fram pulkan till henne nej mamma den o pekade på Caspers snowracer hon tjöt av skratt när vi var ute och sa nö mamma nö(snö) första gången hon sa ordet snö blev så chokad :D Vi hittade en katt som följde efter oss jätte länge Emilia vrålade mamma titta katt katt. Pratet har börjat att släppa mycket på Emilia och det känns skönt hon säger mera meningar nu och mera ord man förstår fast hon säger ju mycket samma ord om olika saker som hon blandar ihop.

Ha en bra dag.

Kram


Ida

Hej!

Jag fick en bloggaward och den kom med "kravet" att jag ger den vidare till sju andra bloggar.Det är en kreativaward och då tänkte jag på din blogg som jag ofta läser



PUBLICERAT: 2010-02-04, 09:19:44 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Ida

Vilka fina bilder! :)



PUBLICERAT: 2010-02-04, 09:48:30 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: