2010-02-19
 20:43:27

Familjecentralen och ett lång besök på stan

God kväll!

Ja denna dagen har varit fullt upp men det gillar vi :D känns skönt att det finns såna dagar med :D Kl 08.00 var jag hos doktorn och fick nya mediciner utskrivet för min astma läkaren var dansk och jag fattade inte vad han sa för han var dansk men jag fick det jag skulle ha i alla fall och då blev jag nöjd :D känns skönt att ha sina egna mediciner nu så man slipper att använda barnens medicin.

Vid 10 gick vi till öppna förskolan på familjecentralen och där var det fullt upp idag var verkligen massor av folk där idag just pga sportlovet och det var nästan för många kändes det som ett tag men många mattades av efter sångstunden så det var lite lugnare då. Sen vid 13 gick vi till kina och åt lunch var himla gott o man äter som alltid alldeles för mycket mat men det är det värt :D Sen gjorde jag följe med svärmor o Emma på stan och gjorde diverse ärenden köpte nya gardiner och kuddfodral till vardagsrummet samt gardiner till barnens rum så ska bara dela på dom och sen sätta upp dom blir nog kanske lagom till min födelsedag :D Sen vid 16 var vi klara med allt på stan och då var vi här en sväng och myste med farmor/svärmor men barnen var trötta så det blev mycket tjafs och bråk mellan dom.

Nu ska vi kolla på hockey snart och bara vara i soffan avslutar med lite kort.







Ha en riktigt bra kväll mina nära o kära :D

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: