2010-02-05
 20:25:48

Fullt upp minst sagt

God kväll!

Ja idag har det varit fullt ös sen vi gick upp imorse gick upp vid 06.30 och hjälpte till att få casper att komma iväg till dagis då han sov länge idag hoppas att han gör det imorgon med för det behöver han men bara för att han är ledig så sover han väl bara till kl 6. Sen när dom åkt tog jag mig lite frukost och sen så satte jag mig lite vid datorn och sen knatade vi iväg till öppna förskolan en sväng efter jag tagit disken vi var där till kl var 12 ca och sen blev jag så himla hungrig så vi gick och åt en pizza onyttigt jag vet men det var det första jag fuskat denna veckan om man bortser från kakan Emma hade med sig igår.

Sen tog jag följe med Ida och Ove som var med på pizerian och skulle köpa kattsand på willys o sen tog jag en kopp the hemma hos dom i inväntan på att Johan o Casper skulle komma hem ifrån dagis o jobb sen åkte vi och hämtade våran nya familjemedlem


Pussi heter hon och sitter just nu och trycker under våran soffa och vill inte riktigt komma fram men ger henne tid så kommer hon nog fram snart och utforskar hemmet. Var meningen vi skulle tagit en katt på 4månader men det visade sig att den hade ett brock på magen o det hade hon inte kollat upp så vi tog denna i stället hon är 4år och verkade vara en jätte gosig kisse katt. Nu ska jag tvätta kart och sen ska jag ta och kolla på lets dance o sen blir det sängen för jag känner mig trött varit fullt upp idag har knappt hunnit tänka. Imorgon kommer svärmor hit och ska äta middag o åka pulka med oss ute en sväng och sen ska vi bjuda på middag blir tacos på menyn imorgon. Hann inte med att fira henne riktigt när det var så mycket folk och nu jobbar hon ju så himla mycket så vi hinner knappt ses så man får passa på :D

Ha en bra kväll.
Kram!


Ida

Vilken fin liten katt :)



PUBLICERAT: 2010-02-05, 21:34:02 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: