2010-02-22
 15:27:42

Fy mår inte bra!!

God dag!

Ja dag har varit en minst sagt snurrig dag var iväg till sjukhuset imorse och tog bort en utväxt jag hade i munnen och ska tillbaka om 1 månad för att ta röntgen plåtar samt göra en bedömning hur dom ska operera bort titan plattorna för han sa du ska ju inte gå o ha ont. Så det kommer nog att bli bra tror jag eller hoppas i alla fall. Just nu har jag så ont i munnen så jag känner mig ganska matt.

Johan ringde mig ifrån jobbet innan och sa att taken på jobbet sviktar pga all snö så nu är han uppe på taket på jobbet och kör med slunga och skottar bort det så jag vet inte när man får se honom idag. Nu snöar det igen ute och jag vill verkligen inte ha mera snö det vi har räcker gott o väl visst man ska väl inte klaga på vädret men nu börjar jag tycka att snön räcker för denna perioden. NU håller jag på och kokar potatis och ska strax ut o steka kotletter så vi kan äta lite middag eftersom Johan inte kommer hem vid 16 så kan vi äta i förväg. Fy för allt just nu tänk vad jobbigt allt blir bara för att man har så himla ont på ett ställe. Nej nu vill jag det ska vara kväll så jag får gå o lägga mig och sova.

Ha en bra dag..

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: