2010-02-15
 21:16:43

God kväll bloggen

Hej på er!

Ja från att inte ha planerat något till att bli en fullspäckad dag :D Emma o jonte kom hit vi ca 12 och vi gjorde lunch tillsammans och åt väl runt 14 ca tog tid med maten.haha. Men alla barn åt så det spruta ur öronen blev köttfärslimpa och potatis o kokta grönsaker. Sen packade vi på oss alla kläder och begav oss till badhuset för att bada med våra troll. var hemma här när kl var ca 18 sen var det bompa som gällde och vi åt lite kvällsmat barnen kom i säng runt 19.30 o somnade som stenar båda två.

Imorgon väntar ett besök för mig på vårdcentralen för att göra ett spirometri test emot min obehandlade astma som jag har känner att jag måste ha medicin emot det så på fedag ska jag träffa läkaren o se vad dom säger. Sen på kvällen blir det att träna lite o simma som avslutning känner att jag måste bränna bort lite av helgens onytigheter och starta om igen.


Nu väntar snart sängen.

Kram o god natt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: