2010-02-07
 21:04:33

God kväll!

Ja hej på er!

Idag har det varit full fart här hemma gick upp vid 08 imorse gjorde ägg frukost och myste i köket till kl var 9. Sen fyllde vi i en massa papper och jag städade köket samtidigt på bänken såg inte klokt ut men rent blev det i alla fall :D Sen gjorde jag i ordning varmt vattnen och choklad packade ner korv osv,sen begav vi oss ut till golfbanan här i stan och där har dom en jätte backe och där åkte vi så det visslade om det var skoj så dit blir det garanterat en tripp till :D

Sen hemma så grejade vi med lite att äta grillade visserligen korv där borta men det blir man inte mätt på samma sätt på. Sen åkte Johan iväg med Emma till borås för att hämta en soffa som hon skulle ha från sin pappa.Så jag och barnen roade sig på egen hand här hemma vi myste med lite chokladpudding eller barnen jag tog bara lite eftersom det är så onyttigt. Nu har jag gosat med våran kisse miss i en timme och har fått henne att bli inte rädd för oss så nu ligger hon här i soffan jämte o sover gott så det känns som ett steg i rätt riktning har även gett henne medicin. Nu har vi kollat på blåsningen och jag ska snart ställa mig i en dusch luktar bara grill om mitt hår.



Ha en bra kväll! Kram


Ida

Vad roligt det såg ut där i backen :)



PUBLICERAT: 2010-02-08, 08:34:38 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
fia

söt katt ska lägga upp bilder på mina kattungar i morrn eller senare. kram



PUBLICERAT: 2010-02-09, 21:23:41 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: