2010-02-05
 07:53:52

God morgon fredagen :D

Ja god morgon!

Känner mig ganska seg i kroppen idag Emilia hon har besämt sig att man ska inte sova på nätterna de är lite uttröttande måste jag säga men hon är ganska ledsen så kan hända att hon har ont någonstans. Igår var en seg dag som jag o Emilia tog det lugnt på hon var ganska trött just pga att hon är vaken så på nätterna. Vid 14 tiden var hon väldigt trött och hon ville inte sova inne så vi tog en promenad ut i snön och Emilia somnade på engång när hon somnat tog jag en sväng in på lidl för att bara kolla egentligen vad katt mat kostade osv sen tog jag en promenad mot stan bara för att få lite mera luft i mig hamnade på ica för glömde min vattenflaska hemma så gick in o köpte en flaska med loka var himla gott väl inne i affären så träffade jag en kompis o fastnade där en stund trevligt :D sen ringde Emma och frågade vad jag gjorde så vi mötte upp på stan och hon o Jonte följde med oss hem en sväng dom lekte en stund barnen medans vi åt middag och Emma hade med sig fika var det första denna veckan som jag syndade på så jag känner mig duktig ändå :D

Idag ska nog jag o Emilia gå ner på öppna förskolan en sväng beroende på hur hon är när hon vaknar vill ju inte att hon ska dra på sig något mera i onödan. Sen vid 14 ska jag börja tvätta så måste införskaffa tvättmedel för jag såg att det var slut. Sen mellan 15-15.30 ska vi åka och hämta en ny familjemedlem om det känns bra :D längtar massor och Casper han hade glömt det i morse när vi frågade vad vi skulle göra idag han sa äta popcorn.haha. Sen ikväll ska jag upp o simma en sväng tror jag eller om det blir imorgon. Sen blir det fredagsmys med familjen innan dom går o nanar blir traditionella popcorn o lite dricka till barnen är stående här på fredagar o så lite godis på lördagen. så det kan hända att jag inte bloggar mera idag beror på hur allt går under dagen o vad jag o Emilia hittar på.


Dom här fina kom på posten för några dagar sedan min moster har virkt små bakvärk till Emilia så himla fina och uppskattade av båda barnen. Emilia roade sig med att mata mig igår med olika kakor och tårta.Tack snälla du :D

Ha en jätte bra dag.


Ida

Åh vilka fina,blir allt lite avundsjuk. Hur har hon lyckats göra sådana fina kakor? :)



PUBLICERAT: 2010-02-05, 09:32:35 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: