2010-02-18
 13:17:36

Knasig torsdag :S

God middag!

Denna dagen har verligen börjat knasigt :S gick iväg till bvc kl 10 för läkarbesöket som vi skulle på nej då är det kl 14.00 i stället :S jaja inte mer o göra åt det bara knata hem igen och sen kl 11.45 bar det av till vetrinären med Pussi som har haft sån klåda i sina öron dom senaste dagarna och mycket riktigt så var det skabb hon hade som jag trodde att det var. SÅ 300kr fattigare blir vi imorgon de är inte billigt att ta sina djur till vetrinären men det gör man ju eftersom hon behövde det. Tycker bara att det är lite dåligt eftersom ägaren jag pratade med idag och hon sa att nej gud hon kan int ha skabb inga av mina andra djur har skabb köp öronmedel på apoteket och gör rent öronen. Vetrinären sa det att har dom klåda så är det skabb och om dom bara har vax så kliar inte det direkt. Så hoppas att denna sprutan hon fick och rensade öron gör susen ska tillbaka om 2veckor igen och ta en ny spruta så dom dör helt o hållet.

Nu ska jag klä på oss och gå iväg till Emilias läkabesök en gång till fast denna gången hoppas jag att de är en läkare där med o inte bara en sköterska. Uppdaterar mera om det senare ikväll ska träna idag med vilket jag inte alls har någon motivation till.

Kram o hej!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: