2010-02-23
 16:48:00

Middag avklarad bara maken som fattas

God middag!

Ja nu har vi precis ätit middag och det blev köttfärsås och makaroner idag en hit hos barnen för dom gillar det verkligen Emilia äter dock mest makaroner men ändå :D Annars har jag inte gjort mycket idag diskat och plockat lite.Känner att min ork är nere på noll just nu vet inte vad det beror på men bara känns som luften har gått ur och och känner mig irriterad fast jag vet inte på vad en jätte jobbig känsla önskar så att man kunde hitta ett jobb och gå till.

Barnen ligger just nu i våran säng och kollar på chihuahuan från beverly hills en uppskattad film som Casper fick av sin moster i julklapp.



Väntar just nu på att Johan ska dyka upp vet dock inte när det blir.Stackarn lär nog däcka antar jag eftersom han varit på taket och skottat hela dagen.Jag var in och kollade en snabbis på taket idag innan jag hämtade barnen och det var nog inte så långt ifrån att taket rasar in i den ena hallen.Hoppas att det inte gör det när dom är där uppe eller under bara.Dom lär ha o göra hela veckan ut med att skotta där uppe för det är hur mycket som helst kvar.

Skulle behöva ner o handla lite men det får jag ta när Johan kommer hem ifårn jobbet ska köpa lite mera tyg till draperiet det jag hade räckte inte. och imorgon orkar jag inte böka ner med barnen på stan blir nog att vi är ute och grejar med snökojan som vi håller på med om vädret tillåter. Tycker även att min lilla tjej är väldigt varm så jag misstänker att hon har feber för hon hostar och grejar med jämna mellan rum. Hon är väldigt duktig hon kom innan och försökte knäppa upp sina byxor och jag frågade henne vad ska du göra kissa svarade hon då. Sagt och gjort så gick vi till toaletten och satte henne där o mycket riktigt så kissade hon :D och imorse så satt hon på toa med och gjorde både 1&2 så jag hoppas att det börjar att släppa mer o mer för det hade varit skönt att bli kvittt blöjorna till sommaren i alla fall på dagtid.

Nej nu ska jag surfa vidare på nätet och läsa lite bloggar och se om jag kan få tag på en person o fråga en sak.

Ha det bra.

KRAM


Ida

Vad duktig hon är Emilia,det är skönt när dem börjar lära sig det där med toalettbesöken.



PUBLICERAT: 2010-02-23, 18:15:38 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: