2010-02-12
 20:36:28

Mycket trötter

God kväll!

Ja idag har ja varit riktigt trött efter de att vi kom hem har tvättat o donat en hel del men känner mig totalt väck i kroppen. Skulle ha varit upp o tränat idag men får ta de på söndag i stället. Idag var det min sista dag på praktiken kändes väldigt konstigt att inte gå dit mera men på måndag börjar nya tag med att söka nytt o hoppas att man hittar något snabbt. Fick så himla fina tulpaner av dom och en jätte fin svart bad handuk alla barnen kom o gav mig en kram när vi åt lunch blev helt överraskad hade inte alls förväntat mig att jag skulle få något av dom. Tack så jätte mycket om det är någon som läser utav er :D


Bildbevis :D

Nu ska jag återgå till tvn o lägga mig tidigt idag känner att det verkligen behövs Johan har sovit sen kl 18.30 i soffan har försökt att väcka honom men han bara mumlar till svar trött stackarn han med. Märks att de är fredag med andra ord. Just nu sitter våran tråkiga katt som bara gömer sig under våran säng. Men nu i alla fall så sitter hon i fönstret i vardagsrummet och tittar ut ser lite kul ut :D kul att se henne framme lite men det konstiga är att man får dra fram henne först innan hon inser att de är skönt att bli klappad och gå omkring här inne lite. Hon rör sig visserligen hela dagarna här hemma säkert när vi inte är hemma.

Imorgon ska jag på sexparty hos Emma på kvällen o det ska bli så himla skoj att göra något annat utöver det vanliga så har köpt lite vin o några cider så imorgon ska det bli kul har jag sett fram emot i två veckor :D Imorgon står även städa på listan ska en gång för alla göra i ordning här hemma ska börja slipa ner tappeterna i köket för har fått hem våra nya tapeter och på fredag ska vi låna tapetbordet o sätta upp dom så kan vara skönt att ha det värsta gjort tills dess.

Ha en jätte bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: