2010-02-10
 21:53:36

OJ förlåt

God kväll!


Har inte hunnit med mycket med bloggen denna veckan har varit skit trötter och har ju börjat på praktiken denna veckan som är min sista med på fredag är min sista dag sen har barnen lite sportlov o börjar sedan på sina 15 timmars dagar igen måste köpa ett busskort så att vi kan åka bussen för det funkar inte att gå Casper orkar aldrig det o sen orka leka på dagis är för mycket snö med för den delen.

Men denna veckan har alltså bestått av praktik,laga mat och TRÄNA med stort T i måndags var jag o Emma upp och simmade blev 45 minuter härligt men död var jag efter tog ut mig rejält dom sista 10 minuterna men skönt när man känner att man verkligen kör ut sig. Sen i tisdags var det vilodag ifrån träning och då var jag hemma och myste med familjen o våran misse :D Casper hade gympa och han var väldigt trött när han kom hem så det blev en tidig kväll för honom.

Idag har det varit praktik och sen hem o lagade lite mat sen körde Johan upp mig till badhuset för att träna idag blev det träning på gymet och simmning så jag känner mig trött just nu. Önskar att vågen visar det samma om 2 veckor när det är dags att väga o mäta igen men måste säga att jag är sugen varje dag när jag går in i badrummet men jag SKA inte väga mig.

NU bllir det sängen och upp tidigt imorgon. Imorgon ska jag vara i köket på dagis o hjälpa till så imorgon blir man mat tant :D

Kram o god natt!


Samfiona

Nice security code. Does it work?



PUBLICERAT: 2011-02-23, 14:08:46 | URL: http://samfiona.blogstie.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: