2010-02-06
 23:16:47

Oj klockan är mycket

God kväll eller god natt skulle nog passa bättre!

Idag har det varit en seg dag men ändå så har den bara farit iväg vart vet jag inte riktigt. Gick upp vid 07.30 o sen blev det frukost och sen grejade vi hemma med allt möjligt plockade undan lite i köket och så. Sen vid 13 så var vi till Emma o hjälpte henne flytta upp en soffa från henns föråd till hennes vardagsrum. Sen vid 15 tiden så körde Johan upp mig så jag fick träna lite blev simmning idag igen simmade 45 minuter o vi kom fram till att det blev ca 1km totalt så jag känner mig nöjd och inte direkt trött i kroppen heller så imorgon blir det samma pass igen fast lite tidigare så man slipper känna press på att man ska hinna innan dom stänger vid 16 så man kan simma lite längre om man orkar och kanske ev bubbla lite efter man är klar o basta :D

Nu ska jag gå o lägga mig Emilia är dock vaken men ja det får bli som det blir.Kisse katten hon har tryckt under soffan o sängen idag men hon har varit på väg fram ett par gånger nu ikväll så det börjar väl kanske släppa lite på rädslan hoppas jag.

Ha en riktigt natt o sov så gott.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: