2010-02-17
 19:29:25

Onsdag kväll!

God kväll!

Ja denna dagen bara flög iväg blev ingen utgång för oss idag för jag satte fart med att STOR städa var himla skönt att få det gjort fast känns samtidigt lite onödigt eftersom vi till helgen ska tapetsera om i köket men kände att jag behövde få grovstädningen gjord så nu slipper man fundera så mycket över det har skurat överallt och ska väl försöka att damma lite med om jag orkar men det är så tråkigt.

Så denna dagen har jag inte mycket att skriva om annat än städning. Emilia har som sagt börjat att hosta igen så bara hålla tummarna att det går över snabbt tycker det är tråkigt att hon inte får vara frisk många stunder hon har gnällt över örat idag o pekat aj ett par gånger och hon är sån att hon kan ha öroninflamation utan feber har hänt många gånger och jag är lika dan har haft många utan feber när jag var mindre så ska be läkaren kolla lite extra imorgon när vi är där.

Nu ska jag kika på lite os på tv men ha det jätte bra.

KRAM


Alex

sv: okej! :) Men det hade varit jättekul att ha någon att träna med. Iaf nu i början! :)

Nu går jag på praktik i fem veckor, så jag kan nog inte börja fören vecka 13 isf.



PUBLICERAT: 2010-02-17, 19:41:28 | URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Ida

Men stackars lilltjej vad hon får sjukdomar :(



PUBLICERAT: 2010-02-18, 09:58:51 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: