2010-02-25
 14:37:15

Pysseldag

God middag kanske lite tidigt men ändå :D

Imorse så kom Casper vid 6.30 o han hostade så det hette duga och Emilia har hostat till o från hela natten samt feber ena sekunden och andra ingen alls men ack så ARG och mammig. Så jag ringde dagis vid 8tiden och sa det att dom fick vara hemma och kurera sig och hoppas att dom blir pigga snabbt.

Så vid 9.30 ca gick vi ner till lidl och köpte mjöl o socker och satte en sats bullar när vi kom tillbaka och det blev ca 60st och gjorde en sats med syltgrottor fast det blev inga grottor utan plättar som Casper sa för jag hade inga formar hemma och fanns inte att köpa på lidl och jag orkade inte gå o leta efter det men dom smakar nog lika gott ändå tror jag har sista plåten inne i ugnen nu.Emilia var så arg o trött så hon somnade för 15minuter sedan så ska snart väcka henne så hon sover i natt med. Casper har lagt sig i min säng och tittar på meckar micke och vilar sig lite är ju jobbigt att baka hela dagen :D Ska ta en bakdag på söndag med så vi har i alla fall 4 sorter att bjuda på nästa helg :D frågan är ju bara vad jag ska hitta på mera för gott. Ska göra kärleksmums(mockarutor) o sen vet jag inte men kanske ska göra någon form av kaka kanske blir mera hallongrottor det var väldigt enkelt att göra fattar inte varför man inte bakar oftare igentligen.

Vi fick en bra present på posten i dag i alla fall vi satte upp oss på kö till gullholmen i sommar och Johans fack hade dragning nu i början av februari och vi fick 1 vecka v 31 så det ska bli kul har hört talas om det mycket och ska bli kul att uppleva det om de är så bra som dom säger.

Nu plingade plåten så ska ta ut den ur ugnen. Ha en bra dag de som återstår

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: