2010-02-02
 07:42:50

Rätt ok natt

God morgon!

Har sovit rätt ok i natt varit upp någon gång bara till Emilia så jag hoppas att det håller i sig för hon behöver sova på natten men jag vet ju att det där är så himla olika. Min lilla prinsessa sover frorfarande gott i sin säng och gör mig ingen brådska att väcka henne eftersom hon behöver sova av sig viruset och febern. Hoppas bara att det hjälper med.

Jag själv borde väl med lägga mig men blir så himla seg om jag sove rmera nu eftersom jag varit vaken en stund vaknar ju till när jag ska hjälpa till o få iväg Casper till dagis så nu ska jag göra i ordning frukost o äta den i lugn o ro blir god morgon välling och två känckemackor med ägg på :D är så himla gott. Jag vägde mig faktiskt imorse och jag har gått ner 2kg på 2 veckor så det går neråt i alla fall :D egentligen har jag inte gjort något extremt men har simmat lite tränat lite och igår tog jag mig en promenad på 45 minuter i ganska rask takt var dock lite trött i benen efter det men det gick ganska bra ändå. Men har tagit bort allt mjukt bröd och äter knäckebröd i stället och försöker äta regelbundet fast det blir si sådär med det när man är iväg på sjukhus osv med Emilia men det får lov att gå.

Här snöar det som tusan idag bara vräker ner dom har ju sagt att det kan komma upp till 2dm snö idag vill ju inte ha mera snö nu ju :( som Johan sa innan han åkte till jobbet att snön kommer väl att ligga till april eller något.

Nu ska jag göra mig min frukost och om det slutar snöa lite så tar jag o Emilia en promenad senare behöver ju inte gå länge men är motion i sig när man behöver ploga med vagnen framför sig.
Ha en bra dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: