2010-02-13
 09:18:37

Renovering av kök

God morgon!

Här pgågår makeover av köket idag barnen hjälper Johan att slipa och greja med tapeterna ser roligt ut men ändå kul att dom hjälper till och lär sig hur det ska gå till ifrån början.Haha. Idag blir det en vända på stan och sen en sväng upp till Sofia och kolla lite barnkläder som hon vill bli av med och sen ska jag försöka se om jag hittar någon bra hårfärg att färga håret tills ikväll men beror på vad det kostar men vet att lindex har haft massor på rea bordet dom alltid har där nere.

Johan han sov sig igenom hela kvällen igår lagom roligt men han var trött o behövde sova var ingen ide att väcka honom han sov alltså ifrån kl 18.30 - 07.00 inte dåligt haha.En annan fastnade vid tvn och kom i säng när kl var 23 fast jag var så trött som jag var men var lite skönt med att sitta i lugn o ro och ingen som pratade bara jag o missen som åt ost :D

Hoppas att ni får en riktigt bra dag,

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: