2010-02-16
 21:03:42

Seeeeg dag

God kväll!

Ja shit vilken seg dag jag har haft men kan ha o göra med den stundande sömnbristen Emilia vaknar varje natt o håller låda till max blir tokig på henne får springa ett antal gånger per natt och i natt skämrde katten mig till tusan höll på att snubbla på henne en svart grej låg på golvet trodde att det var en tröja men icke det var Pussi.hehe som tur var missade jag henne.

Idag har vi faktiskt itne gjort något vettigt annat än att gå på stan en sväng med Emma för o kolla läget lite så på fredag ska jag ner o köpa nya gardiner och lite annat smått o gått hittade massa jag vill ha :D har en affär här i stan som för tillfället har 70% på allt. Barnen har varit ganska sega idag med dom har varit trötta och inte gjort så mycket lekt lite i mellan varven och kikat på tv dom måste ju få ta det lugnt med när dom väl är hemma o myser. Just nu känner jag att jag vill att tiden ska gå 2 ½ vecka frammåt längtar som tusan och Casper pratar om det hela dagarna så vi får be en bön att det går snabbt. Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt har inget alls planerat om det inte snöar så tror jag att vi beger oss ut en sväng synd bara de är så mycket snö här  så det inte går att åka pulka o jag har ju ingen möjlighet att ta mig någonstans.

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Nu ska jag kika tv o sen lägga mig för att förhoppningsvis sova lite.

Kram o god natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: