2010-02-02
 20:14:19

Snö snö snö :S

God kväll!

Vart kommer all snö ifrån det bara vräker ner och har gjort till o från hela dagen vill inte ha mera nu ju :S nu är det så vitt utanför fönstret så man får pulsa i snön när man ska ut och det yr som tusan. Tänkte tagit mig en promenad men jag tror att jag avstår faktiskt ser inte mysigt ut alls :(

Annars har det varit en seeg dag idag har inte gjort så jätte mycket Emilia har varit trött sov till kl 9 o sen så var hon som i en dvala till kl var strax efter 12 då fick hon syn på vagnen och ville nana sa hon så vi klädde på oss och gick ut en sväng hann inte mer än att komma till rondellen så sov hon som en sten inte så konstigt eftersom vagnen krängde o flängde åt alla håll o kanter av all snö som låg ivägen var ett bra träningspass i alla fall var helt slut när vi kom in*pust* Nu ska jag titta lite på tv och sen komma i säng i skaplig tid känner mig så grymt trötter idag fattar inte varför riktigt men orken bara försvann.

Ha en bra kväll.

Kram


Ida

Det är kul med snö,men i måttliga mängder :) Håller med om att det är extremt tungt att gå med vagn i nysnö.



PUBLICERAT: 2010-02-02, 22:03:02 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: