2010-02-15
 08:57:37

Sportlovs vecka

God morgon!

Har inte hunnit skriva något sen i lördags.Hade jätte skoj hos Emma har inte haft så kul på länge :D Var hemma när kl var 02.00 och sen igår tog jag en sovmorgon var skönt barnen var vakna men jag orkade inte gå upp gick upp till kl var 09.30 Emma ringde vid 09 o frågade om Johan kunde hjälpa till o köra till vårgårda o borås så han var borta i stort sett hela dagen var hemma vid 16 precis när vi skulle äta middag. Blev stek och kokt potatis o kokta morötter o sås var faktiskt gott var första gången jag gjorde stek någonsin men den blev bra blev lite förvånad att det gick så enkelt att göra.haha.

Idag vet jag inte riktitg vad vi ska pyssla med tänkte åka upp till badhuset men jag vet inte om vi hoppar det känner mig ganska trötter o seg idag men är ju bara morgon ännu så vi hinner säkert ändra oss.

Barnen har sportlov denna veckan så dom är hemma hela veckan båda två Emilia kunde visserligen ha gått på dagis denna veckan men valde att ha henne hemma med så man slipper att stressa iväg med henne.

Ha de bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: