2010-02-24
 14:27:59

Städat

God dag!

Ja idag har man inte gjort så vidare värst mycket har städat dammsugit och plockat undan men det ser fortfarande inte bra ut här inne men i alla fall en bit på väg. Väntar nu besök av Ida o Ove med knattarna som ska leka av sig med mina busungar dom är verkligen helt galna idag. Emilia har ingen feber just nu men kommer säkert till kvällen eller så var det bara något tillfälligt hon hade igår.

Sitter och planerar min födelsedag i huvudet för fullt idag hoppas att det kommer att bli så som man tänker sig kanske inte blir alls som man tänkt.haha men det visar sig nog.

Ha en bra dag nu ska jag återgå till spotify och the opffsprings hittade dom innan och dom lyssnade jag jämt på när jag var tonåring :D


KRam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: