2010-02-21
 22:29:08

Tvättat o en jobbig dag

God kväll!

Ja idag har jag tvättat fick ett ryck imorse och gick ner o kollade om det var ledigt vilket det var så fick stress tvätta o verkligen passa maskinerna för att hinna. Hann tvätta allt men fick hänga en del här uppe i lägenheten men det var det värt för hjälp vad tvätt jag hade fast jag tvättar en gång i veckan.  Emilia har varit jätte sur o jobbig idag hon har trotsat slagits och ja allt man inte får hon kastade en skruvmejsel typ i huvudet på mig och jag har ont ännu. Emma kom hit en sväng idag och vi avnjöt en pizza tillsammans.

Imorgon är det dagis för mina troll ska bli skönt för dom att få komma dit o leka av sig rejält själv ska jag på ett läkarbesök på käkkirurgen och kolla om dom kan operera bort mina titan plattor som stör mig massor och gör ont. Har

Har inte mycket mera att skriva om just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: