2010-02-23
 09:35:06

Undrar vad vädergudarna håller på med!!

God morgon!

Fy detta snöande gör mig deprimerad vill verkligen inte ha mera snö då det räcker gott o väl med det vi har är ju lixom inte lite snö vi har heller*suck* vet att jag gnäller men är så himla svårt att ta sig någonstans när det är snö ute.Emilia kan inte åka vagn för dom som skottar lägger stora vallar överallt och dom skottar inte sina delar av trotoarerna så på vissa ställen måste man gå mitt i vägen och det känns inte så säkert men en snart 5åring och en 2åring. Snöar det så här på torsdag så får dom ta helg ifrån dagis tror inte att de är något speciellt då heller.

Idag fick dom åka snowracer till dagis gick bra halva vägen men sen började dom springa runt överallt och kallt var det med Emilias kinder var alldeles röda av kylan och så hostade hon som tusan pga kylan. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på när trollen är på dagis men jag ska nog försöka att vila mig lite har väldigt ont i min mun fortfarande så jag ska nog lägga mig o kolla på tv tror jag. Konstig himlen blev det är blått på ena sidan och mulet och genom grått på den andra sidan samt att snön vräker ner.

Ha en riktigt bra dag.

KRAM!!!!


sofia

jag är så trött på snön vill ha vår nu! Men tydligen ska det komma ännu mer snö=/ Hur går det med katten=)?

Ian vill inte ens vara ute han tycker det är för kallt,det gör jag med=P kram



PUBLICERAT: 2010-02-23, 14:05:35 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: