2010-02-03
 13:21:39

Varit ute på promenad

God middag!

Jag och Emilia gick ut efter vi ätit lunch för hon ville så gärna sova i sin vagn hon som innan har hatat att somna i den som pesten har nu kommit på att de är skönt hon har sovit i den hela veckan ute 1timme det gör henne gott med att få lite luft för hennes luftrör är ju inte heller kallt ute idag men börjar att bli här inne känner jag pga att dörren står öppen.

Promenaden gjorde mig helt svettig ligger så mycket snö på trotoarerna så man blir tokig på dom som inte kan ploga sin väggren en farbror frågade om det var jobbigt att köra barnvagnen och han fick till svar att ja de är inte enkelt i alla fall. Nu ska jag sitta o bara vara en liten stund medans Emilia sover gott sen blir det full fart här jag tänkte ta med Casper ut och göra en snögubbe för snön kändes ganska blöt så jag tror att de går o göra det han har tjatat om det ända sedan snön kom men har ju varit så himla kallt ute så då rasar de ju bara ihop.. Johan ska iväg och skotta snö efter vi har ätit middag och sen har han lovat att köra upp mig till träningen ikväll hoppas att han håller det idag för han har lovat mig det i 2 dagar nu för det går inte att gå när de är så här snöigt eftersom folk som sagt inte kan ploga trotoarerna längre.

Ha en bra dag.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: