2010-01-16
 22:49:52

Äntligen

God kväll!

Har suttit länge o många gånger och försökt logga in på bloggen men det gick skit trögt eller så kom jag inte in alls. Men nu gör jag ett nytt försöka att blogga. Dagen började ganska lugnt och stilla vid 11 tiden åkte vi ner till bryggan och åkte skridskor var himla skoj fast jag var som bambi på hal is haha gud så rolig jag måste ha sett ut :D men skoj var det i alla fall och då får man bjuda på att man vinglar fram som en höna :D

Imorgon ska vi ner och åka igen fast då ska det blir korvgrillning och Caspers dagis kompis med familj kommer dit med och gör oss sällskap ska bli trevligt :D Var ett tag sedan vi sågs nu. Ikväll har jag lite hemlängtan till min familj känns som det var ett tag sedan man träffade dom men jag får vackert stå ut tills vi ska åka dit i mars vid min födelsedag och då hoppas jag att det blir jätte bra det jag har i huvudet i alla fall men har inte satt oss ner och bestämt vad det blir riktigt men den som vet någon bra resturant iSträngnäs får gärna säga till och ge mig ett nummer dit :D Ska se om jag kan försöka få hit mamma lite någon helg innan det för barnen pratar om mormor och vill gärna träffa henne så ska prata med henne om det imorgon tror jag.

Ha det jätte bra alla nu ska jag sova i hopp om att mina trollungar gör det med.


Kram o hej!


Ida

:) kul med skridskor



PUBLICERAT: 2010-01-17, 19:56:46 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: