2010-01-05
 10:49:53

Drömmer mig bort i klädernas värld

Jag har just nu fastnat på Ellos och drömmer mig bort i alla fina klädesplagg känner att jag vill piffa upp min garderob men pengarna fattas just nu så man kan ju alltid klicka runt och drömma sig bort en stund. Barnen sitter i köket och pysslar med varandra dom har lärt sig att komma överens under denna lång ledigheten och det tycker jag är skönt att dom inte bara är katt o råtta emot varandra Casper får lära sig med att syrran är mindre och inte ligger på samma nivå som honom riktigt. Men om dom går halva vägen var så går det toppen.

NU ska jag återgå till mitt ögon shoppande men visst blir man sugen när man kikar på kläder men de är ju alltid en annan sak när det kommer hem i lådan när man har klickat hem det.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: