2010-01-15
 19:54:56

Fredag

God kväll!

Denna veckan den bara for förbi fattar inte vart den tog vägen nu är det några dagar ledigt och i helgen ska vi inte göra något speciellt ev åka skridskor med ett par vänner på söndag men inget som är spikat ska imorgon ta en premiär tur till ishallen och testa mina grillor jag fick tag i på secondhandbutiken för 100 kr och dom är lite stora men ska se om jag inte kan ha något fram i foten eller om jag får tag i några andra lite längre fram. Johan fick ett par med som var lite små sa han men han vet inte ens om han kan åka skridskor men det ska bli så skoj att testa var och letade idag till Emilia men vi hittade inga och vet inte om hon är så himla intresserad heller men hon ville i alla fall testa dom men sen är det ju frågan om hon kan stå på dom.

Men ska bli kul att se om en annan minns hur man ska göra när man ska åka men jag tror att har man väl lärt sig det så kommer man nog ihåg det sitter nog i rygg märgen tror jag. Nu ska jag kika lite på tv och sen ska jag lägga mig skapligt trots att de är fredag men känner mig trött och bättre att vakna relativit utvilad om det nu går eftersom Emilia vaknar igen på nätterna nu blir så trött på det faktiskt men men vad gör man får se om barn psykologen ringer igen så får vi se om vi ska ta ett möte endå för att bara prata känns som man vill komma till botten med hennes sömn problem börjar bli jobbigt speciellt nu när man har så tidiga mornar och behöver sova några timmar i alla fall men oftast så har jag nästan precis somnat om när klockan piper för att de är dags att gå upp o då är man ju lagom död i kroppen.

Ha en riktigt bra fredags kväll.
Kramar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: