2010-01-22
 21:06:14

Fullt ös

God kväll!

Ja idag har det varit fullt upp hela dagen från morgon till kväll har varit i Borås och kollat Emilias hjärta och det såg kanon ut och han sa att det sista dom gjorde har gjort henne gott så det känns skönt att operationen inte var helt i onödan. Sen tog vi en liten sväng på knalleland och köpte nya vantar till Casper och lite små kraffs som man har gott om ändå fast alltid har en förmåga att samla på sig mera än man behöver varför !??!? Sen var det dags att hämta Casper på dagis som var kvar där medans vi var hos doktorn. Vi tog även ett prov för gluten idag eftersom Emilias mage är helt konstig och för att utesluta det så valde han att ta ett prov för hon har alltid haft kostig mage. Så det är ju skönt att kunna utesluta att de är det.

Sen var vi hemma en liten stund grejade med lite små plock la ihop kläder som ska tvättas imorgon då jag har tvättstugan och sen åkte vi till Emma o jonte en sväng och blev bjuden på gott fika :D Tack gumman. Sen så tog vi en tripp till badhuset och köpte mitt träningskort som jag längtat efter hela veckan så nu ska det tränas :) :) Med start imorgon då vi ska hela familjen till badhuset och bada faktiskt första gången jag får med mig Johan dit upp men tycker att han kan gott följa med när vi ska göra något kul med barnen o inte alltid vara iväg på annat håll. Sen så kan jag ju även simma lite när han är med om det funkar med barnen eftersom jag vet att Emilia är väldigt mammig.

Nu ska jag fortsätta kika på tv och sen lägga mig skapligt föör jag känner mig trött som tusan.

Ha det bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: