2010-01-30
 21:45:24

hallå orken vart tog du vägen??

God kväll!!

Ja min ork är helt borta är så himla genomförkyld så det finns inte fy tusan för att må såhär min röst har försvunnit och idag har jag pratat alldeles för mycket vi har varit på kina och ätit med johnas mamma och syster o kille svärmor fyller år imorgon och det firades med att gå ut o äta lite. Var himla trevligt och gå ut och äta synd man inte gör det oftare fast det var lite pyssligt med Emilia hon ville inte riktigt sitta stilla.

Efter vi ätit så åkte vi hem till Johans syster och fikade god tårta som svärmor hade med sig har pratat och ätit gott sen kl 15 idag barnen har varit duktiga med men mitt i allt fick Emilia ett vredesutbrott mer eller mindre la märket till att hon var väldigt rosig om kinderna och fick låna en termometer och mycket riktigt tempen visade 39 grader som tur var hade hon supp hemma himla lycka för annars hade vi behövt åka på engång hem stannade en liten stund till och Emilia har det lite svårt med andningen hon flämtar mera och hennes ariomir hjälper inte riktigt så får se hur stumpan mår imorgon annars så blir det nog ett besök hos farbror doktorn igen nu får det vara nog tycker jag för hon måste bli frisk snart är ju så jobbigt för henne att må så  dåligt och för oss med att se henne sjuk hela tiden.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla en film tror jag för känner mig trött eller så nanar jag kudden direkt får se hur jag gör imorgon blir det ev skridskor beror på hur kallt de är just nu är det -18 ute så man går inte ut i onödan annars kan hända att jag tar med mig Casper till badhuset en sväng nackdelen är ju att jag inte kan simma då men det gör inget han får leka av sig i alla fall. Får se hur jag känner mig imorgon.

KRAM och god natt!


Ida

Jobbigt att du också blivit sjuk :/



PUBLICERAT: 2010-01-31, 09:30:04 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: