2010-01-31
 22:15:39

Handlat sen öken

God kväll!

Med bristande ork sitter jag här nu igen och skriver näsan är bättre idag och även halsen men kan fortfarande inte prata ordentligt speceillt mot kvällen så får jag anstränga mig för att få fram något ord har även börjat få en sån härligt hosta :( men bara att bita ihop det går över.

Idag har vi varit till Borås och handlat på ica maxi shit vilken affär var första gången vi var där idag och dom hade himla bra priser var till o med billigare än willys vart helt chokad faktiskt. Sen när vi kom hem packade vi upp alla våra saker och la in i frysar osv sen så har vi bara tagit det lugnt Emilia hon valde att somna kl 17 idag då hon har så svårt att andas men inte så att de är i ett akut läge men ska ringa imorgon igen. Så hon har varit vaken sen kl 20.00 och sover fortfarande inte men hon somnar kanske snart hon har varit uppe och sprungit lite en stund men nu ligger hon i sin säng för vi tänkte gå o lägga oss. Johan och Caspe ska iväg till jobb o dagis imorgon medans jag o Emilia blir hemma vid som vanligt. Ska gå ner till lidl och köpa lite mera bananer fick tips på att man ska äta det för att gå ner i vikt mellan målen så jag ska göra ett fösök och banan är ju tragiskt nog den ända frukt jag äter bär och sånt går bra men jag är lite petig när det gäller de där med frukt. Grönsaker har jag lärt mig i vuxen ålder att gilla innan så åt jag inte ens majs men nu älskar jag det.

Jag vet inte varför det har varit så men kanske för att jag varit för feg för att smaka antar är skeptisk emot nya smaker eller nått. haha.

Nu ska jag ta o hoppa i säng.
Bjuder på några kort ifrån igår på mina söta små barn.



Kram o god natt


Joachimsophie

Great site! Thanks for letting me look around. :)



PUBLICERAT: 2011-01-09, 00:27:27 | URL: http://joachimsophie.blog16.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: