2010-01-03
 13:03:58

Hej på er!

Idag är det en betydlig piggare Ida som bloggar jösses vad jag mådde skit igår hatar att vara magsjuk vet att jag sagt de innan och jag kan säga det många gånger :( Emilia är piggare ifrån magsjukan men något är inte riktigt bra med henne ändå hon är inte den Emilia som jag känner igen hon har inte varit sig själv på snart 3 veckor ska ta tag i och ringa en doktor imorgon och bara få henne kollad ordentligt antingen så är det astman som gör henne så orkeslös eller så är det hjärtat men hjärtat skulle förvåna mig eftersom det såg kanon ut för 3 månader sedan.

Men hon är så himla trött och sitter mest i soffan hela dagarna leker en liten stund för att sedan gå o sätta sig där igen vill gärna bli buren och när vi är ute så orkar hon inte ens gå längre vill bara åka vagnen så något är inte som det ska vara.

Nu ska jag fortsätta hjälpa Johan i köket han håller på och rensar i vertygslådan och jag sitter här och översätter en manual ifrån engelska till svenska hittade våran multikontroll i bokhyllan som svärmor ska få eftersom hennes tvdosa har pajat ibland blir man förvånad vad bra engelska man kan när man sätter sig med det. Hoppas bara att Johan fattar vad jag skrivit.haha.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: