2010-01-02
 12:43:42

Ingen bra början på 2010

God middag fast de är det inte här men finns säkert dom som har de jätte bra där ute :D

Igår var en lugn o seg dag hade en mycket trevlig nyårsafton och besöket gick hem kl 23 då hade barnen däckat i soffan och det var lika bra att göra så annars hade det lilla livet blivit livrädd om man ska gå ut efter 00 då alla raketer var. Vi gick själva i säng runt 01 för då orkade inte mina ögon vara vakna mera.

Idag är en väldigt seg dag jag o Emilia är magsjuka så vi tar det allmänt lugnt ligger i soffan och kollar på drömmarnasträdgård Emilias älsklings program,Emilia började spy vid 23 igår och har gjort de två gånger till nu på morgonen och jag har med kramat porslinsguden men Johan o Casper verkar friska dom har flytt fältet idag fast jag hade gärna sett att dom var hemma med så jag kunde få gå o sova lite för känner mig verkligen trött och slut. Hatar att vara magsjuk är det värsta som finns.

Nu ska jag återgå till den kära soffan.

Hoppas att ni har en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: