2010-01-13
 22:17:08

Jag har inte glömt er

God kväll!

Nej jag har inte glömt er bara det att jag har inget vettigt att skriva om för dagarna består av praktik och jobb för våran del just nu och det har inte hänt något direkt som man känner att man kan skriva om som känns intressant.Caspers bamse gympa började igår och det tyckte han var kul men han vägrar att bli lämnad själv där uppe så lite jobbigt att någon måste sitta där uppe i 1 timme men det får man väl göra för han tycker ju att de är väldigt kul. Igår hade jag en sån extrem huvudvärk som vägrade släppa och somnade med en skalle som vad skit tung o ond sitter i även idag och jag hoppas att den ger med sig imorgon men känner att de är migrän huvudvärk så det kan ta någon dag innan det släpper hoppas bara att den är borta till helgen för då har jag en massa måsten jag måste fixa.

Nu ska jag hoppa i säng för att sova lite innan emilia vaknar till liv i natten eller så sover hon natten igenom men det har hon inte gjort den senaste tiden så jag vågar inte hoppas på det nu heller. Imorgon blir det en tripp till barnmotagningen för att ta en massa prover på henne och sen iväg till dagis/praktiken Johan lämnar Casper vid vanlig tid så han får äta på dagis så jag kan fokusera på Emilia uppe på barn hoppas bara att proverna ger något för vill gärna ha svar på om hon har några allergier med eftersom hon ser ut som hon gör på kroppen.

Ha en bra kväll/natt och även dag  :D

Kram o god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: