2010-01-25
 00:31:12

Jaha då sitter man här igen

Hej igen!

Jag var precis på väg och lägga mig hade till o med lagt mig i min ny bäddade säng som luktade så gott så spydde Emilia och upptäckte att tempen visade 40,50 grader och Emilia krampade lite så det var bara till att greja med henne och byta rent i sängen så att jag kan lägga ner henne när jag tycker att det är godkänt att göra det för just nu har hon fortfarande väldigt hög feber och ligger här på soffan och kollar på travel kanalen som bara står på till ingen nytta men det ser ut som om hon är påväg att somna in i sin egna lilla värld hon ser väldigt trött ut i alla fall.

Är lite trött på att vi ska vara sjuka hela tiden tycker faktiskt att vi kan få vara lite friska nu ett tag framöver men det verkar vara för mycket att hoppas på just nu. Casper han hostar i mellanåt ifrån sin säng fast änn så länge har han inte vaknat i alla fall. Hoppas på att jag får sova någon timme i natt i alla fall men vill/vågar inte lägga Emilia inne på sitt rum själv när febern är så hög.  Nu sover min prinsessa i soffan jämte mig så jag ska ta o lägga mig ner med och vila mig lite

Kram!


Ida

Åå stackarn!! Håller alla tummar på att ni blir frisk snart allihopa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: