2010-01-23
 23:52:05

Jaha de var den kvällen de

God natt !!! :(

Ja jag vill bara gräva ner mig just nu Emilia spydde ner hela sig sängen o golvet samt den jätte stora nallen hon har på golvet jämte sängen så tur att jag satt upp mig på tvätt tiden kl 07-14 imorgon bara för jag inte hann klart med allt riktigt idag orkade inte helt enkelt.

Har inte tid med att bli magjsuka igen kan ju till o med vara den berömda vinterkräksjukan och vi var ju på sjukhuset igår med Emilia och där har dom stängt många avdelningar just pga det. Nej det blir till att isolera sig så man inte är bland folk. Casper snorar som tusan men sover ännu väldigt gott vaknade inte av att jag grejade där inne men jag var tyst som tusan bara för att han skulle få sova vidare.

Nu ska jag gå och ta mig en nypa luft ifrån ytter dörren för andra gången hatar spy lukt är det värsta jag vet och det kan få mig att må illa inte så jag får kräkningar av lukten som min kära man får men jag mår illa i stället. Ska bli kul att se om de är flera som ligger imorgon här hemma.

God natt.

Kram!!


Ida

Åå stackars er,ni är ju bara sjuk nu.



PUBLICERAT: 2010-01-24, 11:15:47 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: