2010-01-28
 14:08:57

Läkarbesöket

Besöket hos doktorn gick bra fick inhalera henne mera idag och vska dit imorgon igen för att se om det behövs då med sen hoppas vi att de har släppt för sänkan var påväg åt rätt håll nu i alla fall. Väntar på att mina två grabbar ska komma hem den lilla är hos tandläkaren för att kolla upp sitt onda i munnen som han har haft ett bra tag nu vet inte vad det beror på men skönt att få det uppkollat i alla fall tycker jag.

Sen ska Johan åka och handla när han kommer hem sen ska vi försöka att laga lite middag vad de nu blir idag det vet jag inte har ingen insperation alls för jag känner mig ganska dassig i näsan men funderar på om Johan skulle köra upp mig till simhallen en sväng idag o simma några längder man behöver ju inte ta i så mycket bara glida med vattnet hade ändå känts skönt att röra lite på sig har ju som sagt suttit inne här sen i måndags o jag behöver komma iväg lite på något eget och glömma allt vad barn och sjukdomm heter. Emilia somnade för en stund sedan men hon började hosta så hemskt så nu låter det som om hon är på väg att vakna igen borde plocka in i diskmaskinen så ska nog gå och göra det nu tror jag.

Ha en riktigt bra dag..

KRAM


Ida

Skönt att det iaf verkar vara påväg åt rätt håll!



PUBLICERAT: 2010-01-28, 16:11:09 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: