2010-01-23
 18:23:57

Lördags mys

God kväll!

Idag har vi varit och badat i badhuset i två timmar Emilia är helt tokig när hon badar hon kan nästan flyta med och är så himla kavat i vattnet hoppar ifrån kanten när man håller i henne och simmar på sitt sätt för att ta sig fram blir nästan jobbigt att hålla henne för hon är helt tokig i vattnet. Casper han är så försiktig i vattnet han vågar inte mycket om man gämför med Emilia. När vi kom hem så satte jag fart och diska undan veckans disk har inte hunnit att diska det i veckan eller tröttheten har varit för stor men det var inte mycket eftersom vi hinner ju inte äta hemma direkt så man smutsar inte ner så mycket. Sen håller jag på och tvättar har bara en maskin kvar nu som ska tvättas sen tar det ju alltid längre tid att torka tvätten än tvätta den för här tar maskinerna rekord snabbt att tvätta 30 minuter tycker jag är kanon.

Sen lagade jag middag mitt i allt städ o tvätt sen tog vi en sväng till willys för att köpa lördagsgodis och nu sitter jag i soffan och tittar på när barnen mumsar i sig sitt godis och kollar på bompa och sen när barnen har somnat tänkte jag ta en promenad i den friska kalla luften har nämnligen slagit till och blivit kallt igen. Simmade 17 längder i badhuset idag så jag tänkte att jag ska gå en promenad idag med lite tråkigt att gå själv dock men det får man ta.

Ha en bra kväll idag blir det lite tv o sen tänkte jag att jag skulle kika på avatar med Johan om han kan slita sig ifrån sin dator lite.

Kram Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: