2010-01-04
 13:27:02

Magsjukan fortsätter :(

Hej!

Jag trodde verkligen att det värsta var över men Emilia vill bara inte bli bra hon spyr och spyr o åter spyr ringde barnmotagningen innan idag och hon rekomenderade vätskeersättning och det har ju inte gått något vidare för allt har kommit upp o med råge vill jag lova.Känner sig som värsta städerskan är hemma och snart har inte Emilia några kläder kvar för allt är nerspytt och när ska jag hinna tvätta :S hon på barn sa även att hon skulle ringa mig senare idag och så skulle vi göra en ny bedömning på hur vi ska göra om hon ska läggas in för att få vätska eller inte men jag tycker ju att de känns bättre om dom tog in henne för hon har inte kissat något sedan igår och de är ju inte alls bra :( så hon ligger nog back en himla massa vätska.

Hoppas att ni har det bättre än vad vi har det.

Kram och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: