2010-01-19
 20:20:39

Mår apa.Gnälligt idag

God kväll!

Jag mår skit just idag men det är väl bara att försöka komma på vad de är som gör att jag mår som jag gör.Så himla irriterande att må illa hela tiden och vara yr i skallen när man inte vet vad det beror på har mått så här i 3 veckor snart och har nästan jämnt ont i huvudet så jag måste väl palra mig till läkaren men jag har ingen lust att göra det för dom klagar jämt på att jag är överviktig som om jag inte visste det redan fattar mig inte på dom ibland.

Jag tycker bara de är jobbigt att må illa hela tiden o vara så trött jag satt o somnade i soffan men Emilia i knät och nog för att jag brukar vara trött men inte så här som jag är nu. Annars har det varit fullt upp här idag varit på praktiken till 16 hem o byta kläder på Casper som skulle iväg till sin bamse gympa och jag o Emilia började med maten och det blev enkelt idag rester o köttfärsås. Nu ska jag kika lite på tvn och gå o lägga mig i tid vart lite sent igår som vanligt.

Imorgon ska jag bege mig upp till badhuset och köpa mitt träningskort och det får bli min present till mig själv till födelsedagen sen på måndag ska jag o en annan på en genomgång av maskinerna känns skönt att ha någon att göra det ihop med så känner man sig inte lika uttittad jag hatar att gå på gym egentligen men känner att jag behöver det så bara att bita i det sura o alla har ju någon gång varit otränad så som jag är men när man har född två barn då ser inte kroppen alls ut som den gjorde innan jag blir nästan rädd när jag kollar på min mage som är full av bristningar och så hängig skulle utan problem kunna lägga mig under kniven om pengarna fanns för att få bort det denna årstiden går det ju bra men sommaren är värre då man är mera naken.

Hoppas ni har det bra.
Kram!


Ida

Visst är det "kul" hur trevlig kroppen ser ut efter några barn. Huuu min mage är också så. Men man får försöka vara positiv och tänka att dem är ju värd det! :)



PUBLICERAT: 2010-01-19, 22:57:21 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: