2010-01-29
 07:58:19

Skit natt

God morgon! Fast jag hade gott o väl legat några timmar till.

Gick o la mig vid 23 då orkade jag inte vara vaken mera kollade på ice road truckers på tvn men missade slutet för orkade inte helt enkelt. Emilia hon vaknade vid 22.30 och var vaken till kl var 03.00 så jag har bara sovit ca 2-3 timmar i natt för jag har varit så tät och haft så ont i näsan och munnen fattar inte varför man får ont i munnen men blir väl ett tyck när det inte går att få ut skiten ur näsan. Känner mig förvånandsvärt pigg för att bara ha sovit 2 timmar. Kl 5 vaknade lill tjejen igen och går då in och upptäcker till min fasa att hon har klätt av sig pyjamasen och slängt blöjan på golvet vilket resulterade i en dyngsur säng :( Tur jag ska tvättta idag vilket jag inte alls känner för men har en full tvättkorg och det är ända chansen till att jag ska hinna göra det.

Nu ska jag packa på oss kläder och gå till doktorn en sista gång hoppas vi sen har det nog släppt hoppas vi sen vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt är ganska kallt ute så får bara ta en kort sväng ute.

Ska kolla på en resa idag på nätet men vi får se hur det blir måste prata med personen själv ifråga.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: