2010-01-29
 19:21:22

Städ o tvätt

God kväll!

Ja idag tog jag ett röjar tag här hemma med dammsugaren slängde ut alla mattor och skakade dom och dammsög i alla rummen tog lite tid när man hade barnen dragandes i dammsugaren sen håller jag på och tvättar men är snart klar har det sista på torkning i tummlaren och i torkrummet känns skönt att ha det gjort så man bara kan fokusera på helgen inte för att denna helgen känns så speciell eftersom jag varit hemma hela veckan man hoppas att min förkylning går över tills på måndag så jag kan känna mig pigg ska igentligen till tandläkaren på onsdag men ska ringa o ändra det för har inte råd till det denna månaden.

Nu ska vi greja i ordning lite fika så hoppas att ni får en bra fredag kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: