2010-01-18
 19:59:17

Tröött dag!!

Ja idag har jag varit som en zombi hela dagen barnen valde att ta morgon när kl var 04.30 så det var bara att inse att man fick vara en trötter idag. Har kännt att min energi från igår har bara dött men har man inte sovit ordentligt på ett tag så blir det nog så. Hoppas att det blir en bättre natt i natt så man får sova några mera timmar och på onsdag ska jag upp till simhallen efter "jobbet" och köpa mitt månadskort så jag får komma igång med min träning kanske blir att man simmar mest men man kan ju göra båda delarna känner att det ska bli så skönt att komma igång har pratat om att simma/träna jätte länge men nu ska de bli av med.

Nu ska jag kika på kanal 4 men ha en bra kväll.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: