2010-01-26
 18:54:32

Vilken dag :S

God kväll i stugan!

Ja jisses vilken dag o natten ska vi inte prata om det var verkligen en mardröms natt var vaken nästan hela natten. Barnen har varit jätte livliga idag och rastlösa speciellt Casper som inte har haft dagis på hela veckan börjar att bli lite överaktiv men imorgon så får han åka med johan till dagis och vara där och leka av sig lite med kompisarna. Emilia blev jätte dålig nu vid 17tiden så ringde 1177 och fick en tid till vårdcentralen och sagt och gjort så fick vi komma in snabbt och där konstaterade dom som innan lunginflamation samt halsfluss :( stackars lill tjejen inte konstigt att hon mått dåligt.

Idag har hon verkligen sett sjuk ut ögonen långt ner i knäna och röda o ögonen har runnit o näsan i ett så nu ska vi ge henne pencelin i 10 dagar fattar inte varför vi inte kunde få det på engång i stället för att hom skulle bli sämre innan dom ger pencelin.
Nu ska jag landa lite i soffan och sedan ta mig en promenad med min hittade mp3spelare och bränna lite fett.haha nej skämt o sido har varit inne i flera dagar utan att få frisk luft så nu måste jag ut o röra på mig lite imorgon är det ju dags för träning igen.

Ha de bra.
KRAM


Ida

Skönt att hon fått penicillin nu,då blir hon snart bättre!



PUBLICERAT: 2010-01-27, 10:34:45 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: