2010-01-28
 08:12:21

ZZZnark

vaken men lååångt ifrån pigg :( Emilia verkar inte bättre idag hon har fortfarande feber o står man utanför hennes dörr hör man hur hon andas kl 10.30 blir det doktorn igen hoppas dom kan hjälpa min prinsessa då.Nästan så jag vill att dom ska göra en röntgen på henne om det inte låter bättre när vi är där uppe tycker att febern borde gett sig av nu eftersom hon börjat med pencelin ska snart väcka henne men hon har knappt sovit i natt hon kom inte till ro var så speedad till tusen så hade hon svårt att andas plus 40graders feber trots alvedon och ipren.

Nu får det snart vara nog med sjukdommar här hemma orkar inte det mera vill att alla ska bli friska speceillt Emilia som har varit dålig så himla länge nu visst bara 1 vecka men hon är ju inte direkt pigg och vi som skulle gå ut och äta på lördag får nog slå bort det ur tankarna så Johan o Casper får väl gå själva o ha de trevligt.Känner att jag börjar bli lite rastlös här hemma samtidigt så orkar jag inte så mycket eftersom jag vaknade upp med en rejäl förkylning i näsan. Men att kunna gå ut på en promenad hade varit skönt men det går ju inte eftersom Emilia orkar nog inte det med den kalla luften och febern visserligen sitter hon ju i vagn. Ska fråga läkaren när vi är uppe om man kan vara ute en kort stund. Hade behövt ner till apoteket och hämta ut lite nya mediciner Casper fick tabletter utskriva för en månad sedan och kollade igår vad dom kostade o dom kostade 1000kr höll på att dö när jag såg priset :( men men vad gör man inte för sina älsklingar.

Ha en bra dag.

Kram


Ida

Åå vad jobbigt. Tycker att dem verkligen borde kolla upp henne ordentligt nu!!!



PUBLICERAT: 2010-01-28, 09:26:32 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: